O‘QISH SAVODXONLIGI VA ONA TILI FANLARI INTEGRATSIYASI ASOSIDA VATANPARVARLIK TARBIYASINI SHAKLLANTIRISH

Authors

  • Nilufar Musayevna Shavazova Author

Keywords:

boshlang‘ich ta’lim, o‘qish savodxonligi, vatanparvarlik, fanlar integratsiyasi, milliy g‘urur

Abstract

maqola boshlang‘ich ta’limda o‘qish savodxonligi va ona tili fanlari integratsiyasi asosida o‘quvchilarda vatanparvarlik tarbiyasini shakllantirish masalasiga bag‘ishlangan. Unda “Vatan madhi dillardа” bo‘limi orqali bolalarda Vatan ramzlari, tarixiy qadriyatlar va milliy g‘urur hissini uyg‘otishning ahamiyati ta’kidlanadi. Fanlararo integratsiya yondashuvi o‘quvchilarning bilimlarini turli fanlar (tarix, musiqa, tasviriy san’at, ona tili) orqali uyg‘unlashtirib, ularning ijodiy va tanqidiy fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishga xizmat qiladi. Maqolada integratsiyalashning vertikal va gorizontal uslublari, shuningdek, zamonaviy metodik yondashuvlarning samaradorligi ko‘rib chiqiladi.

References

1. Mirziyoyev Sh.M. “Yangi O‘zbekiston strategiyasi” O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni, 2020-yil.

2. O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni, 2020-yil.

3. 3-sinf “O‘qish savodxonligi” darsligi. – Toshkent: “Yangiyo‘l poligraf servis”, 2023.

4. Raxmonov A. va boshqalar. “Boshlang‘ich ta’limda fanlararo integratsiya”, – Toshkent: “O‘qituvchi”, 2022.

Downloads

Published

2025-06-11