BOLALAR ADABIYOTI DARSLARIDA TALABALARNING IJTIMOIY KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISH
Keywords:
bolalar adabiyoti, ijtimoiy ko‘nikmalar, ta’lim, pedagogik usullar, guruh ishi, muloqot, rol o‘yinlariAbstract
ushbu maqola bolalar adabiyoti darslarida talabalarning ijtimoiy ko‘nikmalarini rivojlantirish masalalariga bag‘ishlangan. Maqolada bolalar adabiyotining ta’lim jarayonidagi o‘rni, ijtimoiy ko‘nikmalarni shakllantirishda adabiy asarlarning ahamiyati va ushbu ko‘nikmalarni rivojlantirishning pedagogik usullari muhokama qilinadi. Tadqiqotda guruh ishi, muhokama va rol o‘yinlari kabi usullarning samaradorligi tahlil qilinadi. Natijalar bolalar adabiyoti darslarining talabalarda hamkorlik, muloqot va muammolarni hal qilish ko‘nikmalarini oshirishda muhim ahamiyatga ega ekanligini ko‘rsatadi.
References
1. O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni, 2020-yil.
2. 3-sinf “O‘qish savodxonligi” darsligi. – Toshkent: “Yangiyo‘l poligraf servis”, 2023.
3. Raxmonov A. va boshqalar. “Boshlang‘ich ta’limda fanlararo integratsiya”, – Toshkent: “O‘qituvchi”, 2022.
4. Karimova D., Saidova N. “Ma’naviy tarbiya va vatanparvarlikni shakllantirish metodikasi”. – Samarqand: 2021.
5. Pedagogika va psixologiya asoslari. O‘quv qo‘llanma – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2020.
6. Boshlang‘ich ta’lim standarti. – Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi XTV, 2023.