BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA MATEMATIKAGA OID MASALALARNI QIZIQARLI O‘YINLAR ASOSIDA O‘RGATISH METODIKASI

Authors

  • Guzal Xuroz qizi Xamroyeva Author

Keywords:

boshlang‘ich ta’lim, matematikaga oid masalalar, o‘yinlar asosida o‘rganish, ko‘paytirish jadvali, didaktik o‘yinlar, suhbat-munozara, faoliyatga asoslangan o‘quv metodikasi (FSMU), jamoaviy ish, muammolarni hal qilish, matematik fikrlash, o‘quvchilarning faolligi

Abstract

boshlang‘ich ta’limda matematikani o‘rgatish o‘quvchilarning umumiy intellektual rivojlanishiga katta ta’sir ko‘rsatadi. Matematikaga oid masalalarni o‘rgatishda an'anaviy usullar o‘rinli bo‘lsa-da, ularni qiziqarli o‘yinlar asosida o‘rgatish, o‘quvchilarning faol ishtirokini ta’minlash va qiziqishini oshirish uchun samarali metod hisoblanadi. O‘yinlar yordamida o‘qitish o‘quvchilarda matematik fikrlashni rivojlantiradi, muammoni hal qilish ko‘nikmalarini shakllantiradi va matematikaga nisbatan ijobiy munosabatni uyg‘otadi. Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’limda matematikaga oid masalalarni o‘yinlar orqali o‘rgatish metodikasi haqida so‘z boradi.

References

1. Ashirov, Z.B. (2017). Matematikaga oid masalalarni o‘rgatishda o‘yin metodikasining ahamiyati. Toshkent: O‘qituvchi.

2. Uralova, H.K. (2019). Boshlang‘ich ta’limda matematikaga o‘yinlarni qo‘llash metodikasi. Toshkent: Fan va texnologiya.

3. Karimova, R.A. (2018). Matematik ta’limda faoliyatga asoslangan o‘yinlar metodikasi. Samarqand: Ilm.

4. Pirogova, N. (2021). O‘yinlar yordamida matematika o‘rgatishda samarali yondashuvlar. Moskva: Matematika va ta’lim.

5. www. google.uz.

6. www. ref.uz.

Downloads

Published

2025-04-07