BUXORO OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA AYOL OLIMLARNING AKT SOHASIDAGI ILMIY VA INNOVATSION FAOLLIGI

Authors

  • Yulduz Hakim qizi Teshayeva Author

Keywords:

ayol olimalar, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, gender tengligi, Buxoro viloyati, oliy ta’lim, raqamli texnologiyalar, informatika fanlari, innovatsion faoliyat, IT-ta’lim, startap loyihalar, pedagogik salohiyat, robototexnika

Abstract

maqolada Buxoro viloyatidagi oliy ta’lim muassasalarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT) va informatika fanlarining rivojlanishida ayol olimlar va pedagoglarning tutgan o‘rni gender yondashuv asosida tahlil qilingan. So‘nggi yillarda raqamli texnologiyalar sohasida ayollarning ilmiy-innovatsion faoliyati, o‘quv platformalarini ishlab chiqish, startap loyihalarini tashkil etish kabi yo‘nalishlarda faolligi ortib borayotgani misollar bilan yoritilgan.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 6-oktabrdagi PQ–4851-son qarori. Raqamli O‘zbekiston – 2030 strategiyasi to‘g‘risida.

O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari ta’lim tizimida: metodik tavsiyalar. — T.: 2021.

Sayidova N.S. Kompyuter grafikasi. — Buxoro: Buxoro davlat universiteti nashriyoti, 2023.

Bo‘ronova G.Y. Virtual ta’lim platformasi asosida robototexnika to‘garagi faoliyatini takomillashtirish metodikasi (PhD dissertatsiyasi). — Buxoro, 2023.

UNESCO. Gender Equality in Science, Technology and Innovation: Going beyond parity. — Paris: UNESCO Publishing, 2017.

Stat.uz – O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi rasmiy sayti: https://stat.uz

Google Scholar Citations. Sayidova N.S. profil sahifasi: https://scholar.google.com

Women in Tech Statistics: The Hard Truth of Gender Inequality in the IT Industry. – IDC Report, 2022.

Scopus.com — ilmiy maqolalar va iqtiboslik bazasi.

Buxoro davlat universiteti rasmiy veb-sayti: https://buxdu.uz

IT Park Uzbekistan — IT va innovatsiyalarni qo‘llab-quvvatlash markazi: https://it-park.uz

Downloads

Published

2025-07-07