PIRLS TOPSHIRIQLARI TURLARI VA ULARNING O‘QISH SAVODXONLIGINI BAHOLASHDAGI O‘RNI
Keywords:
boshlang‘ich ta’lim, PIRLS, fikrlash, matnni tushunish, adabiy matn, axborotAbstract
PIRLS topshiriqlari o‘z mohiyatiga ko‘ra o‘quvchilarning matnni qanday tushunishi, ulardan axborotni qanday topishi, matn asosida qanday fikr yuritishi va umumlashtirish qobiliyatini o‘rganishga qaratilgan. PIRLS topshiriqlari o‘qish savodxonligini baholashda juda muhim vosita bo‘lib xizmat qiladi, chunki ular matn bilan ishlashning barcha bosqichlarini qamrab oladi. Ushbu maqolada yuqoridagi fikrlar keng yoritib berilgan.
References
1. Mirziyoyev Sh. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. – Toshkent: O‘zbekiston. 2017.
2. K. Qosimova Ona tili o‘qitish metodikasi T.: “Nosir” 2009.
3. M.E.Toirova O‘qish savodxonligi. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 2-sinfi uchun darslik I qism T.: “Novda Edutainment”, 2023.-82 b.
4. U. В. Aydarova O‘qish savodxonligi. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 2-sinfi uchun darslik II qism T.: “Novda Edutainment”, 2023.-80 b.