TOVAR BELGILARINING TADBIRKORLAR VA ISTE’MOLCHILAR O‘RATASIDAGI MUNOSABAT VOSITASI SIFATIDAGI O‘RNI
Keywords:
tovar belgisi, tadbirkor, iste’molchi, tijorat muomalasi, intellektual mulk, talabnoma, konvensiya, firmaAbstract
mazkur maqola O‘zbekiston Respublikasida tovar belgilaridan tijorat muomalasida foydalanish ayrim masalalarining xalqaro va xorijiy tajribalar asosida chuqur tahlil qilish hamda mazkur sohadagi qonunchilikni qo‘llash bilan bog‘liq kamchiliklarni aniqlash, jahon standartlariga moslashtirish imkoniyatlarini tadqiq etishga qaratilgan.
References
1. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi //www.lex.uz.
2. Sanoat mulkini muhofaza qilish bo‘yicha Parij konvensiyasi //www.lex.uz.
3. O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami. – 2006. – №51-52. 515-modda.
4. O‘zbekiston Respublikasi mazkur Shartnomaga O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining 1998-yil 1 maydagi 630-I-sonli qaroriga muvofiq qo‘shilgan. O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Axborotnomasi. – 1998. – №5-6. 111-modda.
5. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 6-iyuldagi PF-165-son Farmoni bilan tasdiqlangan 2022–2026-yillarda O‘zbekiston Respublikasining Innovatsion rivojlanish strategiyasi //www.lex.uz.
6. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 26-apreldagi PQ-221-son qarori bilan tasdiqlangan 2022–2026 yillarda O‘zbekiston Respublikasida Intellektual mulk sohasini rivojlantirish strategiyasi //www.lex.uz.
7. O‘zbekiston Respublikasining “Tovar belgilari, xizmat ko‘rsatish belgilari va tovar kelib chiqqan joy nomlari to‘g‘risida”gi Qonuni //www.lex.uz.